У комплексі заходів щодо підвищення якості продукції, одержаної на підприємствах молочної промисловості, головну роль грають питання, пов’язані зі зберіганням первинних властивостей молока в процесі його транспортування до місця переробки.
При цьому спосіб транспортування сировини на молочний завод істотно впливає не тільки на якість одержуваної продукції, але й на економіку переробного підприємства в цілому.
При транспортуванні молока з ферм на переробні підприємства використовують фляги, автомобільні цистерни і молокопроводи. Великі обсяги молочної продукції перевозять у річкових або залізничних цистернах.
Класифікація засобів для транспортування молока приведена на рисунку 11.
Рисунок 11 – Класифікація засобів для транспортування молока та молочних продуктів.
Залізницею фляги з молоком перевозять в ізотермічних вагонах, критих вантажних вагонах для транспортування продуктів, що швидко псуються. Кузови таких вагонів оснащені спеціальною теплоізоляцією, до складу якої входить полістирол й пінополіуре-тан. Крім того, для підтримки необхідної температури ізотермічний вагон оснащено системою охолодження та примусовою циркуляцією повітря. Влітку вагон охолоджують, взимку опалюють для підтримання температури в межах 3 – 5 °С. Для перевезення молока залізницями також використовують цистерни. Водним шляхом молоко перевозять спеціальними катерами, що обладнані холодильними установками.
Для транспортування молока на далекі відстані застосовують різні ємності, названі транспортними цистернами. Автоцистерна — цистерна, резервуар для перевезення рідких матеріалів, встановлена на шасі автомобіля або причепа.
Молоко в цистернах добре зберігається у дорозі. При перевезенні на відстань 100 км влітку його температура підвищується на 1–2 °С. Транспортувати молоко в цистернах значно дешевше, ніж в інших видах тари. Втрати при цьому становлять 0,03%, а у флягах в 11 разів більше – 0,34%. Останнім часом у господарствах України широко впроваджується транспортування молока кільцевими маршрутами. При цьому молоко з господарств доставляється транспортом молочного заводу раз на добу за графіком. Але забезпечити це можна тільки за чіткої організації первинної обробки молока, достатньої кількості холодильних машин та іншого обладнання, високої санітарної культури ведення молочного господарства.
Ще багато господарств транспортують молоко у флягах. Перевезення молока в такій тарі має певні недоліки. У теплу пору року молоко у флягах нагрівається, а за низької температури може замерзнути. Щоб запобігти нагріванню або замерзанню, його слід перевозити в закритих машинах.
Фляги з молоком під час транспортування мають бути добре закритими, а влітку наливати в них молоко треба до самої кришки, щоб запобігти збиванню жиру в шматочки масла.
Взимку у фляги не доливають 1 – 2 л молока, щоб їх не розірвало в разі замерзання. Для закупорювання фляг у пази кришок вставляють спеціальні гумові кільця. Якщо їх немає, можна використовувати чисту марлю, пергамент, напівпергамент. Категорично забороняється робити прокладку із соломи, гуми автопокришок чи автокамер.
Разом з тим спосіб транспортування молочних продуктів у флягах широко застосовується для транспортування таких продуктів, як сметана, згущене молоко й інших у торговельну мережу.
Для переміщення молока і продуктів його переробки усередині цехів застосовуються такі найпростіші засоби механізації, як ручні і самохідні візки, короткі молокопроводи і різні транспортери.
Для транспортування молока трубами і переміщення його через робочі об’єми технологічного обладнання, що не має власних напірних пристроїв, застосовуються насоси різних типів.
Обладнання для транспортування молока
Якщо молока 1000 л і більше, то доцільно використовувати різного роду цистерни.
Цистерни підрозділяють на самохідні та причіпні, змонтовані на шасі автомашини, і знімні. З використанням автомобіля з напівпричепом створений «поїзд-молоковоз» вантажопідйомністю до 30 т. Знаходять застосування знімні цистерни термоізольовані, які можна встановлювати в кузов автомашини, а також на платформи поїздів.
Для перевезення молока застосовують також танки на колесах, які транспортують за допомогою буксирів. Танки без коліс у ряді країн застосовуються для зберігання молока на фермі.
Застосування цистерн і танків для перевезення молока в порівнянні із флягами дає можливість у 2 рази збільшити продуктивність праці й значно знизити транспортні витрати. При цьому молоко краще зберігається, нагрівається лише на 2 °С під час перевезення влітку на відстань до 100 км, втрати молока (0,03 %) в 10 разів менше, ніж під час перевезення у флягах.
Автоцистерна (рисунок 12) складається з однієї або декількох секцій еліптичної форми зі сферичними днищами. Зовні секції покриті термоізоляцією. Завдяки шару термоізоляції, що покриває секції, запобігаються нагрівання і заморожування молока під час його транспортування. Секція, виготовлена з харчового листового алюмінію, у залежності від марки автоцистерни має місткість від 0,9 до 6,55 м3.
Рисунок 12 – Автомобільна цистерна АЦПТ-5,6:
1 — секція цистерн; 2 — люк; 3 — випускний кран
Причіп-цистерна Р9-ОТВ-1,0 для перевезення й торгівлі молоком (рисунок 13). Призначена для транспортування молока й рідких молочних продуктів з молочних ферм, сепараторних і молокоприймальних пунктів на переробні молочні підприємства. Причіп-цистерна може використовуватися для торгівлі молоком, для чого вона постачена тентом і мішалкою з ручним приводом для перемішування молока під час продажу.
Рисунок 2.13 – Загальний вид причепа-цистерни Р9-ОТВ-1,0:
1 – прилавок, 2 – тент, 3 – люк, 4 – каркас, 5 цистерна, 6 – причіп, 7 – мішалка, 8 – хомут
Цистерна односекційна, виготовляється з листового алюмінію. Зовнішню поверхню секції покривають термоізоляційним матеріалом і облицьовують кожухом з тонкого сталевого листа. Для мийки й огляду робочої поверхні в секції є люк, що герметично закривається кришкою з ущільнювальною кільцевою гумовою прокладкою.
Цистерна кріпиться на шасі автомобіля хомутами-поясами зі стяжними болтами. По обидва боки машини розташовані площадки для обслуговування автоцистерни.
Загальна місткість цистерн установлюється з урахуванням максимального виконання вантажопідйомності базового транспортного засобу.
Технічна характеристика автомобільних молочних цистерн наведена в таблиці 2.
Таблиця 2 – Технічна характеристика автомобільних молочних цистерн
Показники |
Місткість автоцистерни, м3 | |||||||
0,9 | 1,8 | 3,3 | 13,6 | 15,5 | 19,6 | |||
Виконання | Причіп | Шасі | Автомо-біль | Авто-поїзд | ||||
Число секцій | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | ||
Місткість однієї секції, м3 | 0,9 | 0,9 | 1,65 | 4,55 | 3,85 | 6,55 | ||
Спосіб наповнення секції | Вакуумом, створюваним двигуном автомобіля | Насосом | ||||||
Час, хв.:
наповнення секції спорожнювання секції |
10
10 |
10
10 |
12
15 |
15
25 |
15
20 |
23
30 |
||
Внутрішній діаметр молокопроводу, мм | 50 | 50 | 50 | 70 | 70 | 70 | ||
Габаритні розміри, мм | 3025×
×2100× ×2100 |
5770×
×2320× ×2440 |
6150×
×2350× ×2600 |
9620×
×2500× ×3200 |
16550×
×2500× ×2880 |
11620×
×2500× ×3200 |
||
Маса заповненої цистерни. кг | 1700 | 5850 | 7300 | 26125 | 32425 | 33800 |
Молокопереробні підприємства малої і середньої потужності мають невеликий вантажопотік. Тому переміщення готової продукції найчастіше здійснюється за допомогою ручних візків різного типу (із захватами, платформою або відкритою ємністю).
Для переміщення фляг, наприклад, зі сметаною, можуть застосовуватися роликовий або ланцюговий горизонтальні транспортери.
На переробних підприємствах невеликої потужності найчастіше застосовуються ланцюгові транспортери.
Ланцюговий горизонтальний транспортер для переміщення фляг, шухляд, кошиків складається з привода, кнопки керування, магнітного пускача, електропроводки, відомої зірочки, приводного вала, кінцевої секції, ланцюга, фундаментних болтів, відомого вала, радіальної і горизонтальної секцій. Швидкість руху ланцюга таких транспортерів 0,15 або 0,35 м/с, потужність електродвигуна привода 2,2 або 3,0 кВт.
Для доставки готової продукції з молочних заводів у торговельну мережу служать автомашини з ізотермічними кузовами або авторефрижератори. Ізотермічний кузов складається з каркаса, внутрішньої обшивки з оцинкованої сталі, теплоізоляції і зовнішнього облицювання з листової сталі. Авторефрижератори — автомобілі, причепи та напівпричепи з теплоізольованими (ізотермічними ) фургонами, забезпечені
холодильними установками або матеріалами, які поглинають тепло; підтримують у вантажному відсіку заданий температурний режим. Ізотермічні фургони виготовляють з безкаркасних сендвіч-панелей, а каркасні фургони утеплюють пінопластом або іншими теплоізоляційними матеріалами. Спочатку рефрижератори для поглинання тепла використовували лід. Сьогодні рефрижератори використовують холодильну установку, або фазо-змінюваний матеріал в евтектичних установках, з температурою замерзання -32 °С. Залежно від розмірів авторефрижератора, його холодильна установка може використовувати компресор, безпосередньо встановлений на двигуні автомобіля, працювати від електромотора, увімкненого в електросистему автомобіля, або мати власний бензиновий або дизельний двигун внутрішнього згоряння. Діапазон регулювання температур від +5 до -32 ° C.
Насоси, що застосовуються на підприємствах молочної промисловості, за принципом дії і основними конструктивними ознаками розділяють на дві групи: динамічні і об’ємні. Класифікація насосів приведена на рисунку 14.
Рисунок 14 – Класифікація насосів
В об’ємних насосах тиск рідини підвищується внаслідок витіснення її із замкненого об’єму поршнями, які рухаються зворотньо-поступально, або роторами, що обертаються. До цієї групи відносять поршневі і ротаційні насоси.
У динамічних насосах тиск рідини підвищується за рахунок збільшення її кінетичної енергії у насосі. До цієї групи відносять відцентрові насоси. У свою чергу, відцентрові насоси поділяються на лопатеві: одно- і багатолопатеві; дискові: одно- і двоступеневі.
Найбільш простим насосом для перекачування рідких молочних продуктів є шланговий насос (рисунок 15). Робочим органом його є еластичний шланг з неопренового, силоксанового або натурального каучуку.
Пристрій для нагнітання рідини складається з треку, роликів, закріплених на диску ротора з рівномірним інтервалом, затискачів для кріплення шланга. Вал ротора має привід, що складається з електродвигуна, редуктора і регулювальника частоти обертання.
Працює шланговий насос таким чином: при обертанні ротора ролики почергово набігають на шланг, стискають його і видавлюють рідкий продукт, яким він заповнений. При відновленні форми шланга позаду ролика утворюється розрідження, завдяки чому забезпечується надходження нової порції рідини, що перекачується.
Рисунок 15 – Пристрій для нагнітання рідини шлангового насосу:
1 – трек; 2 – ролик; 3 – диск; 4 – затискач; 5 – шланг
Поршневі і плунжерні насоси випускають простої і одинарної дії, коли за один робочий цикл (подвійний хід поршня) відбувається одне всмоктування і одне нагнітання, та працює тільки одна торцева площина поршня; подвійної дії, при якій циліндр має дві робочі камери і забезпечений двома парами клапанів, а обидві торцеві площини поршня є робочими; і комбіновані, що складаються з трьох насосів простої дії, що приводяться в рух від загального колінчастого вала. Будова поршневих і плунжерних насосів представлена на рисунку 16.
Рисунок 16 – Поршневі і плунжерні насоси
а – схема плунжерного насоса простої дії: 1 – плунжер; 2 – всмоктуючий клапан; З – нагнітальний клапан; 4 – циліндр; 5 – шток; 6 – шатун; 7 – кривошип; 8 – сальник.
б – схема поршневого насоса подвійної дії: 1 – поршень; 2 – нагнітальний клапан; 3 – нагнітальна камера; 4 – циліндр; 5 – шток; 6 – шатун; 7 – кривошип; 8 – всмоктуюча камера; 9 – всмоктуючий клапан.
У поршневих насосах поршень виконаний у вигляді диска з ущільнюючими шкіряними манжетами або поршневими кільцями. У плунжерних насосах замість дискового поршня є плунжер у вигляді порожнистого довгого стакана.
Поршневі і плунжерні насоси складаються з робочого циліндра з всмоктуючими і нагнітаючими клапанами, які періодично в суворій послідовності з’єднують насос зі всмоктуючою і нагнітаючою лініями; поршня або плунжера з штоками і кривошипно-шатунного механізму, пов’язаного з приводом, що надає поршню зворотньо-поступальний рух.
Принцип дії одинарного насоса полягає у наступному. Після включення приводу поршню надається зворотньо-поступальний рух. Переміщуючись у один бік, він створює розрідження, внаслідок чого всмоктуючий клапан відкривається, і рідина під атмосферним тиском спрямовується у циліндр. При зворотньому русі поршня створюється тиск, всмоктуючий клапан закривається, а нагнітальний відкривається, і рідина під великим тиском нагнітається у подаючий трубопровід.
Перевага поршневих насосів:
- можливість пуску насоса без попереднього заповнення рідиною і подача продукту під тиском 100 атмосфер і вище;
- незалежність подачі від тиску і опору в трубопроводі;
- здатність перекачувати в’язкі рідини.
Недоліки насосів:
- значні розміри і вага;
- необхідність великих фундаментів;
- швидке зношення рухомих деталей (поршневих кілець, манжет);
- нерівномірність подачі продукту.
Крім того, клапани, поршні і інші рухливі деталі утруднюють санітарну обробку насоса, а його тихохідність обумовлює застосування редукторів у приводі, що ускладнює конструкцію насоса.
Для зниження механічного впливу, що надають насосам напівв’язкі продукти, використовують мембранні насоси.
Мембранні насоси. Робочий орган насоса має гумову мембрану – гнучку або пружну, закріплену по замкненому контуру перетинку, що розділяє дві порожнини з різним тиском або відокремлює замкнену порожнину від навколишнього середовища. Застосовується в низці пристроїв: приладах, мембранних (діафрагмових) насосах, мембранних пневмоциліндрах, мембранній пневмоавтоматиці. Мембрани застосовують в основному за тисках до 1 МПа. Мембрана зовнішнім колом затиснута між корпусом і кришкою. Центр мембрани пов’язаний з кривошипно-шатунним механізмом. Всмоктуючий і нагнітальний клапани кріпляться на різьбленні до відведення, виконаного разом з кришкою, у гніздах якого розташовані гумові кульові клапани. Будова мембранного насоса представлена на рисунку 17.
Рисунок 17 – Мембранний насос
1 – всмоктуючий клапан; 2 – клапанна коробка; 3 – нагнітальний клапан; 4 – кришка насоса; 5 – діафрагма; 6 – поршень; 7- кривошипно-шатунний механізм; 8 – спускний кран; 9 – спускна гайка
Під час роботи насоса мембрана, здійснюючи зворотньо-поступальний рух, всмоктує продукт при русі у бік приводу, а потім, рухаючись ліворуч у бік кришки, нагнітає його в трубопровід.
До переваг діафрагменних насосів відносять:
- мінімальний механічний вплив на продукт;
- високу гігієнічність;
- зручність для санітарної обробки.
До недоліків відносять:
- швидкий знос мембрани;
- нерівномірну подачу продукту.
Шестеренні насоси – один з видів об’ємних гідравлічних машин роторного типу, що складається з пари зубчастих коліс, розміщених у герметичному корпусі, що має порожнину всмоктування і нагнітання, а робочі камери утворені профілями впадин зубів, поверхнями розточок корпусу і бокових кришок.
Так само як і інші види об’ємних роторних гідромашин принципово може працювати як в режимі насоса, так і в режимі гідромотора. У тому випадку, якщо до валу гідромашини
прикладається обертальний момент, то машина працює в режимі насоса. Якщо на вхід гідромашини подається під тиском робоча рідина, то з валу знімається обертальний момент і машина працює в режимі гідромотора. Шестеренні насоси випускаються із зовнішнім і внутрішнім зачепленням, жорстким і гнучким ротором, гвинтові і спеціальні. Схема шестеренних насосів представлена на рисунку 18, технічна характеристика шестеренних насосів – у таблиці 3.
Шестеренні насоси застосовують для перекачування молочних продуктів підвищеної в’язкості (згущеного молока, вершків, сметани), а також для дозування певної кількості молочних продуктів в апарати.
Шестеренні насоси, що експлуатуються у молочній промисловості, випускають двох типів: із зовнішнім і внутрішнім зчепленням. Насоси з внутрішнім зчепленням відрізняються від насосів із зовнішнім зчепленням меншими габаритами і питомим тиском, а також більшою зносостійкістю.
Рисунок 18 – Схема шестеренних насосів :
а – із зовнішнім зчепленням; б – з внутрішнім зачепленням;
1 – корпус; 2 – шестерні; 3 – виступ в корпусі
Таблиця 3 – Технічна характеристика шестеренних молочних насосів
Показники |
НРМ-2 |
ВЗ-ОРА-2 |
ВЗ-ОРА-10М |
Подача, м3/год | 0,25…2 | 0,5…2 | До 10 |
Напір, МПа | 0,2 | 0,2 | 0,2 |
Діаметр всмоктуючого і нагнітального патрубків, мм |
36 |
25 |
45 |
Частота обертання ротора, с -1 | 15,5 | 34 | 39 |
Потужність електродвигуна, кВт | 1,0 | 0,55 | 1,5 |
Габаритні розміри, мм | 475 х 295 х 285 | 480 х 330 х 255 | 630 х 400 х 340 |
Маса, кг | 38 | 39 | 91 |
Шестеренний насос складається із корпусу з розташованими в ньому ведучої шестерні, яка приводиться в рух від приводу, і веденої, що вільно обертається в підшипниках кочення. Спеціальні ущільнюючі пристрої виключають просочення рідини назовні. Принцип дії насоса полягає у наступному: при обертанні шестерень на стороні, де зуб’я виходять із зачеплення, створюється розрідження і відбувається всмоктування рідини, що знаходиться у місткості під атмосферним тиском. Рідина, що поступила, заповнює порожнину між зуб’ями і переноситься шестернями до вихідного патрубка. Тут зуб’я входять у зачеплення, внаслідок чого рідина під тиском витісняється з порожнини, утвореної впадинами зуб’ів, в нагнітальну лінію.
Недоліки шестеренних насосів – невеликий ККД через великі втрати на тертя між зубцями, мала подача і підвищений знос робочих органів.
Відцентрові насоси. Найбільше поширення у молочній промисловості отримали відцентрові насоси. Ці насоси застосовують для подачі малов’язких продуктів: суцільного і знежиреного молока, пахти, сироватки і вершків. Відцентровий насос представлений на рисунку 19.
Рисунок 19 – Відцентровий насос:
1 – корпус; 2 – робоче колесо; 3 – гвинт; 4 – кришка; 5 – двигун; 6 – вал; 7 – сальник;
8 – гайка; 9 – насадка; 10 – кронштейн
Відцентровий насос складається з наступних основних частин: робочого колеса (дискові насоси) або колеса (лопатеві насоси) з лопатями, зігнутими в сторону, протилежну обертанню колеса; вала (електродвигуна), на якому нерухомо укріплене колесо; корпусу з нагнітальним патрубком; кришки з центральним всмоктуючим патрубком і ущільнюючого пристрою.
Принцип його дії полягає в тому, що при обертанні рідина всмоктується у насос через всмоктуючий трубопровід і поступає у насос на лопаті колеса. При обертанні колеса рідина під дією відцентрової сили рухається вздовж криволінійної лопаті від центра до периферії у спіральній камері корпусу. Потім рідина спіральним каналом, що розширяється, переміщається до напірного патрубка насоса. Лопатеве колесо обертається на валу за годинниковою стрілкою так, щоб рідина, отримуючи кінетичну енергію від обертання колеса, мала можливість при мінімальних опорах сходити з великою швидкістю з лопаті в спіральну камеру, де по мірі збільшення живого перетину спірального каналу швидкість рідини меншає, а тиск зростає. Продуктивність відцентрового насоса залежить від відносної швидкості протікання рідини каналами робочого колеса, а також від ширини і діаметра робочого колеса.
Технічна характеристика відцентрових насосів представлена в таблиці 4.
Таблиця 4 – Технічна характеристика відцентрових молочних насосів
Показники | НМУ-6 | 36-1Ц1. 8-12 Г2- ОПА | 36-1Ц2. 8-20 Г2- ОПБ | Е8-36- 3Ц3. 5-10 | 50-3Ц7. 1-20 Г2-ОПД | 751Ц1 4.0-31 (75 МЦН 50/31) |
Подача, м3/год | 6 | 6,3 | 10 | 13 | 25 | 50 |
Напір, м | 8 | 12,5 | 20 | 10 | 20 | 31 |
Висота всмокту-вання (для самовсмокту-вальних), м | – | – | – | 5 | 5 | 4 |
Діаметр патрубка, мм: усмоктування
нагнітання |
40 21; 29 |
36 36 |
36 36 |
36 36 |
50 50 |
75 75 |
Частота обер-тання робочого органа, с-1 | 47 | 50 | 50 | 47,3 | 50 | 48,5 |
Потужність елек-тродвигуна, кВт | 1,1 | 0,75 | 1,5 | 1,1 | 5,5 | 11 |
Габаритні розміри, мм | 390х 275х 200 | 480х 250х 390 |
480х 250х 390 |
520х 225х 503 |
780х 290х 690 |
725х 350х 425 |
Маса, кг | 14,8 | 21 | 30 | 21 | 73 | 140 |
Переваги відцентрових насосів:
- високий коефіцієнт корисної дії;
- забезпечення великого тиску і подачі;
- рівномірна подача рідини;
- нескладне регулювання продуктивності (краном, встановленим на нагнітальному трубопроводі);
- компактність;
- невеликі вага і габарити;
- установка без фундаменту;
- простота конструкції;
- швидке і легке збирання-розбирання для санітарної обробки;
- надійність у роботі і довговічність;
- зручність приєднання до трубопроводів;
- простота приводу (безпосереднє з’єднання робочого колеса з валом електродвигуна).
Недолік насосів – необхідність роботи під заливанням рідини, для чого насос встановлюють нижче ємності, з якої перекачується рідина.
Звичайний відцентровий насос не може працювати як самовсмоктувач. Цю властивість він придбав внаслідок застосування повітровідділювача, сопла і зігненого вгору всмоктуючого патрубка.
Самовсмоктуючий відцентровий насос представлений на рисунку 20.
Рисунок 20 – Самовсмоктуючий відцентровий насос
1 – двигун; 2 – сопло; 3 – повітровідділювач; 4 – кришка; 5 – всмоктуючий патрубок; 6 – робоче колесо; 7 – затискний пристрій; 8 – корпус
Працює насос таким чином. Робоче колесо насоса, заповненого до верхнього рівня всмоктуючого патрубка рідиною (молоком), утворює у робочій камері повітряно-рідинну суміш і виштовхує її через сопло в повітровідділювач. Рідина, що звільнилася у повітровідділювачі від повітря, повертається у робочу камеру. Цей процес продовжується доти, поки не буде створено необхідне розрідження для підйому рідини через всмоктуючий трубопровід і заповнення робочої камери, після чого насос працює як відцентровий. При наступних повторних включеннях процес поновлюється завдяки рідині, що залишилася у його робочій камері.
Насоси Г2—ОПГ і Г2-ОПЕ (рисунок 21) слугують для перекачування сирного зерна із сироваткою, їх продуктивність складає відповідно 12,5 і 25 м3/год, а напір дорівнює 3 м водяного стовпа.
Насоси повинні мінімально діяти на продукт. У зв’язку з цим робоче колесо має п’ять широких лопатей, а всмоктувальний і нагнітальний патрубки мають більший діаметр.
Рисунок 21 – Насос Г2-ОПГ:
1 — штуцер; 2 — накидна гайка; 3 — кришка; 4 — гайка; 5 — робоче колесо; 6 — корпус; 7 — затискне кільце; 8 — ущільнювальне кільце; 9 — манжетне ущільнення; 10 — кронштейн; 11 — відбійник; 12 — електродвигун; 13 — кожух; 14 — наконечник; 15 — нагнітальний патрубок
Одногвинтовий електронасосний агрегат П8—ОН А служить для подачі вершків із вершкодозрівного резервуару у збивач масловиготовлювача в механізованій лінії виробництва масла А1-ОЛО. Подачу можна регулювати від 1,42 до 2,95 м3/год.
Насосний агрегат складається з насоса, опори, електродвигуна і пасової передачі. Обойма виконана з гуми, гвинт — із нержавіючої сталі. Для передачі руху від приводного валу до насосу служить муфта, що розміщена в зоні нагнітання. Корпус муфти виконаний з гуми, він має нарізку з двох боків, де з одного, відповідного, закручується насадка гвинта, а з другого — гвинтова насадка з’єднана з приводним валом.
Агрегат П8-ОНТ служить для подачі згущеного молока в розпилювальну сушарку. Для регулювання використовують тиристорний привод.
Одногвинтовий насосний агрегат П8—ОНГ служить для перекачування сирного згустку, подача насоса 8 м3/год, тиск нагнітання 0,2 МПа.
Одногвинтовий насосний агрегат П8—ОНД (рисунок 22) служить для перекачування м’якого дієтичного сиру. Основними частинами насосу є муфта 1, корпус 2, стяжка 3, фланець 4, обойма 5, гвинт 6, станина 7, варіатор 8, електродвигун 9.
Рисунок 22 – Загальний вид одногвинтового насоса П8-ОНД:
1 — муфта; 2 — корпус; 3 — стяжка; 4 — фланець; 5 — обойма; 6 — гвинт; 7 — станина; 8 — варіатор; 9 — електродвигун
Передача руху від електродвигуна здійснюється за допомогою змінних шківів і клинопасової передачі. Всередині муфти, виготовленої з гуми, є отвори із нарізкою. З одного боку вкручена гвинтова насадка приводного валу, з іншого — валу гвинта.
Обойма притиснута до корпусу стяжками для запобігання провертання.
r9hRbK http://pills2sale.com/ levitra nizagara
What do you do for a living? monroe pharmacy toledo ohio Hospitals, GP surgeries and out-of-hours medical services are to be boosted by a £240m injection of Government funding for new technology, in a move the Department of Health says will help âease pressure on A&E departmentsâ.
What university do you go to? buy amoxicillin online cheap “We’ve seen William grow from that young boy into an unbelievable gentleman,” said Beckham, himself a father of four with his pop star-turned-fashion designer wife Victoria Beckham. “And that as a father is really important.”
Could you transfer $1000 from my current account to my deposit account? xenesis trumatch h7 recenze The cameras are always rolling in Hollywood! When the stars aren’t on the red carpet, you’ll more than likely find them on set filming their next great blockbuster. Check out these famous actors and a…
Do you know the address? amlodipine 10 mg accord bijsluiter For proof, we need look no further than the segment where Brady throws herself a 32nd, or maybe 33rd or 34th, birthday party. Brady, we already know, hates getting older. So she looks at the cake and it says, âHappy 40th Birthday.â
I wanted to live abroad betnovate gm video “The Hunt brings a fun and innovative approach to shopping and fashion,” the model-turned-mogul said in a press release. “What I love most about The Hunt is that women help other women find their perfect outfit H2T [head to toe]. I am excited to be part of this new approach to collective retail and styling.”
I’m a housewife mp assault energy endurance Another of the four visitors, former CIA official Ray McGovern, said: “He’s made his peace with what he did. He’s convinced that what he did was right, he has no regrets and he’s willing to face whatever the future holds for him.”
Could you ask her to call me? p3 om Yankees hitting coach Kevin Long, who coached Cano for several years in the minors and who went to the Dominican Republic one winter to work with Cano on his swing, called the superstar a âterrificâ father.
Where did you go to university? metformin 500mg tab That’s good for riskier investments in a strictly mathematical way, in that the point of bond buying is to drive investors to take the cash they get from the Fed for their bonds and buy other, more speculative things.
Will I get paid for overtime? picture of amlodipine benazepril The hospital said it had recently reminded consultants that when giving press statements or speaking to the media using their title as a member of staff of the group, it was essential that permission had been received prior to proceeding, as the organisation had a duty of care to patients and the public.
I’d like to withdraw $100, please trental side effects bruising The bombing, on the day of Fusilier Lee Rigby’s funeral in Bury, came less than three weeks after a home-made device exploded in an alley close to the Aisha Mosque and Islamic Centre in Walsall on June 22.
I’d like to change some money trental side effects bruising Yet Obamacare has undeniably Republican, and even Rhode Island, roots. In 1993, Rhode Island GOP Sen. John Chafee was the first to proposed an alternative to a health insurance regime pushed by then-President Bill Clinton and his spouse, First Lady Hilary Clinton. The architect of the Clintonâs plan was a Rhode Islander, policy guru Ira Magaziner of Bristol.
Thanks for calling priligy eczane sat fiyat “I don’t think all the noise around this matters unless it changes the way the president thinks about this,” said the former administration official who was skeptical NOW’s views would get traction within the White House.
iivO2Z https://www.quora.com/What-the-top-SEO-keywords-for-essay-you-know/answer/Alan-Smith-1772 write my essay
Dfcxf6 http://xnxx.in.net/ xnxx videos
Y0Uc5m https://writemyessayforme.web.fc2.com/
lg7Uxs https://writemyessayforme.web.fc2.com/#writemyessay
M.E.C Mon Electricien Catalan
44 Rue Henry de Turenne
66100 Perpignan
0651212596
Electricien Perpignan
We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your site provided us with valuable info to work on. You have
done a formidable job and our whole community will be thankful to you.
I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was curious what all is needed to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I’m not very internet smart so I’m not 100 positive. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Many thanks|
Magnificent goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you’re just extremely magnificent. I actually like what you have acquired here, really like what you’re stating and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it wise. I cant wait to read much more from you. This is actually a tremendous web site.|
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to read?|
Whoa! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!|
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!|
This site was… how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Many thanks!|
Hello, yup this piece of writing is truly fastidious and I have learned lot of things from it regarding blogging. thanks.|
What’s up Dear, are you really visiting this site daily, if so afterward you will absolutely obtain good experience.|
Really no matter if someone doesn’t be aware of after that its up to other viewers that they will help, so here it occurs.|
Hello there, I found your blog by means of Google even as looking for a similar topic, your website came up, it seems great. I have bookmarked it in my google bookmarks.
First off I want to say great blog! I had a quick question in which I’d like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your head prior to writing. I’ve had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually lost just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Thank you!|
Appreciate the recommendation. Will try it out.|
Hello very nice site!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your website and take the feeds also? I’m satisfied to seek out a lot of helpful info here within the put up, we need develop more techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .|
Appreciate the recommendation. Let me try it out.|
This blog was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something which helped me. Thanks a lot!|
xe4tmj http://waldorfdollshop.us/ waldorf doll
Thanks for finally talking about > blog_title < Liked it!|
It’s remarkable to go to see this site and reading the views of all friends regarding this article, while I am also eager of getting familiarity.|
This is my first time visit at here and i am really pleassant to read all at one place.|
Aw, this was a very nice post. Taking the time and actual effort to produce a good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get nearly anything done.|
I think this is among the most important info for me. And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The site style is ideal, the articles is really excellent : D. Good job, cheers|
Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading? I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the blog. Any responses would be greatly appreciated.|
I was curious if you ever considered changing the structure of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images. Maybe you could space it out better?|
Hey would you mind sharing which blog platform you’re working with? I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a tough time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something unique. P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!|
Hi there, I wish for to subscribe for this blog to obtain most recent updates, therefore where can i do it please help out.|
I think this is among the most vital info for me. And i am glad reading your article. But want to remark on few general things, The site style is ideal, the articles is really nice : D. Good job, cheers|
Why people still use to read news papers when in this technological world everything is presented on net?|
Hey! I understand this is kind of off-topic however I needed to ask. Does building a well-established blog like yours take a large amount of work? I am completely new to writing a blog but I do write in my diary daily. I’d like to start a blog so I can easily share my own experience and views online. Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!|
Hey there I am so grateful I found your weblog, I really found you by error, while I was browsing on Bing for something else, Anyhow I am here now and would just like to say cheers for a incredible post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome work.|
I3hY4k http://nexus.cct.lsu.edu:8000/nexus_uis/930
Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was wondering your situation; many of us have created some nice procedures and we are looking to trade solutions with others, why not shoot me an email if interested.|
It’s difficult to find experienced people in this particular topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks|
I am now not positive where you are getting your info, but great topic. I must spend some time learning much more or figuring out more. Thanks for magnificent info I used to be searching for this information for my mission.|
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I’ve truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!|
wonderful submit, very informative. I ponder why the other experts of this sector don’t realize this. You must continue your writing. I’m sure, you’ve a huge readers’ base already!|
Incredible! This blog looks exactly like my old one! It’s on a completely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!|
Thanks for another informative site. Where else may I am getting that kind of information written in such an ideal method? I’ve a challenge that I’m just now operating on, and I’ve been at the look out for such information.|
Can you tell us more about this? I’d want to find out more details.|
Hi this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!|
9DWNgT https://beeg.x.fc2.com/
My brother recommended I may like this website. He was entirely right. This put up actually made my day. You cann’t believe simply how much time I had spent for this information! Thanks!|
Jg2WQU https://buyzudena.web.fc2.com/
There’s certainly a lot to know about this subject. I love all the points you’ve made.|
Heya i am for the first time here. I found this board and I to find It really useful & it helped me out much. I’m hoping to present one thing back and help others like you helped me.|
It’s very effortless to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this article at this website.|
I am really impressed together with your writing skills as well as with the format for your blog. Is this a paid topic or did you customize it your self? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to look a great weblog like this one today..|
Appreciate this post. Will try it out.
Good day I am so delighted I found your weblog, I really found you by
error, while I was looking on Digg for something else, Anyhow I am here now and would just like to
say cheers for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all
at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so
when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the
great work.
Spot on with this write-up, I truly believe this website needs much more attention. I’ll probably
be back again to read through more, thanks for
the advice!
Awesome post.|
This blog was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something that helped me.
Cheers!
I do not even know how I finished up right here, but I
thought this post used to be great. I do not know who you are but
definitely you’re going to a well-known blogger for those who are
not already. Cheers!
I wanted to thank you for this wonderful read!! I certainly loved every bit of it.
I’ve got you bookmarked to look at new things you post…
I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing posted at this web page is really fastidious.|
hello!,I like your writing very a lot! percentage we be in contact extra about your article on AOL? I require a specialist on this area to resolve my problem. May be that is you! Taking a look ahead to peer you. |
Yes! Finally someone writes about keyword1.|
Simply wish to say your article is as amazing. The clarity to your submit is simply great and that i could think you are an expert in this subject. Well together with your permission let me to seize your RSS feed to stay updated with drawing close post. Thanks a million and please keep up the rewarding work.|
This piece of writing is in fact a good one it assists new web users, who are wishing in favor of blogging.|
I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.|
I don’t know whether it’s just me or if everyone else encountering issues with your
website. It seems like some of the text within your content are running off the screen.
Can someone else please comment and let me know if this is
happening to them as well? This might be a issue with my browser because I’ve
had this happen previously. Appreciate it
My partner and I stumbled over here different web address and thought I might check things out. I like what I see so now i’m following you. Look forward to checking out your web page again.|
Hello! I could have sworn I’ve been to this site before but after browsing through some of the post I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely happy I found it and I’ll be bookmarking and checking back frequently!|
My family members all the time say that I am wasting my time here at web, however I know I am getting experience daily by reading such fastidious articles or reviews.|
Its like you learn my thoughts! You seem to know a lot approximately this, like you wrote the e-book in it or something. I believe that you simply could do with some to force the message house a little bit, but instead of that, this is magnificent blog. An excellent read. I’ll certainly be back.|
Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.|
Asking questions are really fastidious thing if you are not understanding something totally, except this article provides good understanding even.|
For the reason that the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.|
Hello to all, because I am truly eager of reading this webpage’s post to be updated regularly. It contains fastidious material.|
Thank you, I have just been searching for information approximately this subject for a while and yours is the best I have came upon so far. But, what concerning the bottom line? Are you certain concerning the supply?|
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.|
It’s in fact very difficult in this active life to listen news on TV, so I only use the web for that purpose, and get the most up-to-date news.|