8 Терези

На хлібопекарських підприємствах в експедиції застосовуються ваги двотонні вагонеточні марки ШВР-1 (рис. 20), а також наступні типи терезів:

– вагонетні циферблатні стаціонарні РС-5 Ц13 для зважування вантажів, що перевозяться у вагонетках по вузькоколійному шляху (колія 750 мм);

автомобільні пересувні РП-10 Ш13 для зважування вантажів, що перевозяться в автомобілях;

– вагонетні стаціонарні РС-5 Ш13 і РС-10 Ш13 для зважування вагонеток, що рухаються по вузькоколійному шляху;

– важільні стаціонарні шкальні РС-2 Ш13 для зважування вантажів, що транспортуються на безрейкових візках;

– платформенні важільні пересувні гирьові РП-500 Г-13М з візуальним відліком і місцевим зняттям показань;

– платформні циферблатні з дистанційною реєстрацією показників РП-500 Ц24 і рахунковою машиною типу СДМ-107, що підсумовує наростаючий підсумок маси вантажу;

– товарні циферблатні РП-500 Ц13 для зважування і реєстрації маси вантажів, поміщених в платформу;

– товарні циферблатні платформні РП-1 Ц13 для зважування різних вантажів;

циферблатні врізані РС-2 Ц13 для зважування вантажів на безрейкових візках;

– важіль-механічні пересувні циферблатні з дистанційною реєстрацією показників РП-100 Ц24 і електронною машиною, що підсумовує показання;

важіль-механічні РП-100 Ц23 з реєстрацією ваги, порядкового номера і дати зважування;

– циферблатні важільні РП-500 Ц23-1 з друкуючим і підсумовуючим апаратом.

Рис. 20. Ваги ШВР-1:
1– платформа, 2– каркас, 3– два підплатформені тригранні важелі другого роду, 4– передавальний важіль, 5 – сполучна тяга, 6 – коромисло (важіль першого роду), 7 – сталеві призми, 8 – подушки, 9 і 15 – сережки, 10 – стійка, 11 і 12 – сережки сполучної тяги 5, 13 – опорні кронштейни, 14, 16 і 17 – призми, 18 – гиря, 19– стрижень з гвинтовою нарізкою, 20 – регулятор, 21 – рукоятка, 22 – кронштейн, 23 – рухомий покажчик, 24 – вістря рухомого покажчика

Електронно-тензометричний ваговий пристрій призначений для зважування борошна і дистанційної передачі показань на пульт автоматичного управління. Схема вагового пристрою приведена на рис. 21.

Рис. 21. Схема електронно-тензометричного вагового пристрою:
1 – тензометричні датчики, 2 – електронний підсилювач, 3 – регулюючий пристрій,
4 – реверсивний двигун.

Зняття показників проводиться візуально по шкалі приладу, виконаного на базі автоматичного електронного моста ЭМВ2-207. Вторинний прилад встановлений на щиті управління.

Процес зважування заснований на електричному методі вимірювання пружної деформації вимірювального елемента – тензодатчика, що викликається дією ваги вантажу.

Вимірювальний елемент складається з пружного елемента і чотирьох дротяних перетворювачів, змонтованих на активних поверхнях пружного елемента.

Дротяні перетворювачі сполучені в схему моста, що живиться змінною напругою співвимірювального елемента, яка перетворюється в пропорційну величину напруги розбалансу на вимірювальній діагоналі моста. Ця напруга розбалансу вимірюється вторинним приладом, шкала якого проградуйована в одиницях маси.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*